My Memoirs: girl of Autumn

شیشه باش... اگر شکستی تیز شو

My Memoirs: girl of Autumn

شیشه باش... اگر شکستی تیز شو

نه!!!

چرا هیچ وقت یادم ندادی که نه بگم؟

چرا خودم هیچ وقت یاد نگرفتم که بهت نه بگم؟

ناشکری نمی کنم ،تو خیلی از چیزها شاید بهترین مامان دنیا باشی ولی الان فقط دلم میخواد انقدر جرات داشتم که جلوت وایسمو بگم نه

حتی خودتم میدونی که مخالفتت چقدر بی معنی و مسخرس

خودت میگی انقدر این چیزی که میخوای کوچیک و بی ارزشه که حتی ارزش حرف زدنم نداره!!!

میدونی وقتی اینو می گی دلمو چه جوری می شکونی؟

واسه تو شاید بیارزش باشه اما واسه من خیلی مهمه، خیلی زیاد...

شاید باید این دفعه بهت ثابت کنم که همیشه هم حرف ،حرف تو نیست

شاید الان باید یاد بگیرم که انقدری که نگرانم که تو ناراحت نشی ،نگران دل خودمم باشم

دلی که خیلی راحت میتونستی با یه اره ارومش کنی

 

           

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد