My Memoirs: girl of Autumn

شیشه باش... اگر شکستی تیز شو

My Memoirs: girl of Autumn

شیشه باش... اگر شکستی تیز شو

perfect feeling

شاید بد نباشه بعضی وقتا افسرده بشم

هفته ای که گذشت، جزو بدترین هفته های عمرم بود.شاید به معنای واقعی فهمیدم افسردگی یعنی چی ،وقتی که روحت انقدر خستس که جسمتم همراهیت نمی کنه

ولی جدای از همه بدی هاش ، یه جنبه های دیگه ازشخصیتمم شناختم .یه چیز دیگه فکر می کردم در مورد خودم، اما تو عمل کاملا  برعکس در اومد

الان که خوبم می فهمم از کجا به کجا رسیدم

نمی دونم ولی فکر کنم یه دلیل بزرگش اینه که ، عادت دارم زیادی به خودم گیر بدم.دلم نمی خواد بی کار باشم حتی اگه کاریم نکنم حداقل یه برنامه داشته باشم،ولی اون هفته از اون هفته هایی بود که واقعا الاف بودم،هیچ هیچ بود هفتم

الان که واسه درسام کلی برنامه ریختم تا حالا هم خوب با برنامم پیش رفتم ،الان که هر چند ساعت یه بار با ابپاش سراغ گلدونام میرم،فک می کنم خیلیم هفته بدی نبوده

 



PS : sponsored by-adele(rolling in the deep)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد